Det kallas för tvivel, det där som stör. .

När jag väl kommit igång med ridningen igen och verkligen älskar att åka till stallet och rida och pyssla med Athena, så ska självklart mitt jäkla knä ställa till det för mig.
Känner att det egentligen blir för mycket för mitt knä att både jobba och rida. Men jag tänker inte lägga av med ridningen igen, jag får helt enkelt stå ut, och hoppas på att det ger med sig med tiden..
  Även om jag inte riktigt tror på mina egna ord.. Men men,.
Att vara nära Athena och pyssla med henne och sitta upp och sväva fram i galopp, det är terapi för själen det!!
 
Om 5 dagar lämnar jag landet i en vecka, det ska bli himla skönt :D
Det bästa är att jag i princip hunnit med nästan alla arbetsordrar på jobbet som skulle ha varit klar innan sista september, och det är en jäklans lättnad. Även om det har blivit en hel del stress så är det nu snart klart :)
Då kan man pusta ut och ta igen sig på semestern!
 
Igår var jag bara hemma för mig själv och kikade på film och drack en kall öl, skönt det med, att vara själv och samla tankarna :)
Idag har det inte blivit mycket gjort, har mest slöat i sängen  :P
 
Mina hjärtan <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0