Att bara vara. .

Vette tusan vad som riktigt hände med min "blogg-lust".
 Jag var så jäkls taggad i början, men den senaste veckan har det liksom inte funnits någon lust alls.
Det har snarare känts som att jag har dragit mig undan lite, varit lite instängd i min egna värld, funderat väldigt mycket..
Kan väl inte påstå att jag kommit fram till så mycket, men det har varit skönt att "bara vara"..

Idag fick lillan sin vaccindos, hon grät ungefär 2 sekunder, sen blev hon glad. Behövdes bara min famn, & att Daniel & sköterskorna lekte & surrade lite med henne. 😊
Såå otroligt skönt för mig var det iallafall, jag som oroat mig som tuusan att hon skulle grina lika mycket som första gången. Gör så ont i mammahjärtat då 😕💕

-Vår ögonsten 😍

Innan vi åkte till BVC, så stod jag i duschen & gissa min förvåning när vattnet börjar sina ur & de är inget tryck alls. 
 Där står jag med balsam i håret & ropar på D, så han kollar i kranarna & vi kan konstatera att det finns inget vatten 😱
Ringer grannen som har hand om hydrofonen & brunnen. 
Hon hade inget vatten heller. Så efter hon kollat allt som går & kolla själv (utan att hitta felet) så ringde hon en reparatör. 
Han ska komma i morgon kl 7. Så jag håller tummarna på att vi har vatten när Elise & jag kliver upp 👍🏻
För jag vill verkligen inte vara utan vatten, är ju skit-jobbigt! 😐
Nu blire sängen!

Tjing sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0