Suriga Brynäsare. .

Idag har E nog slagit sov-rekord.
Måste vara nån tillväxtperiod nu, för hon gör nästan inget annat än & sover 😂 
Man nästan saknar henne lite när hon sover sisådär 3-4 timmar i stöten. 
Men det är Lite skönt också, för då hinner jag med & göra lite saker här hemma. 
Så idag gjorde jag klart de sista med adventspyntningen. Började redan i tisdags, för jag läre ju passa på när jag har ork & lust. 
(Fast svärmor tycker det är helgerån) 🤗


D gjorde världens godaste älg-skavsgryta ikväll! 
Efter middagen började vi kolla på hockeyn, även om det ännu inte är klart (3e perioden kvar) Så ser det inte så lovande ut.. Brynäs ligger under med 
4-0 just nu, så sambon är lite lätt irriterad & grinig.

Av någon konstig anledning, så har JAG av alla personer blivit lite intresserad av & titta på hockey. 😳
Måste vara aktiv hjärntvättning planerat av D, då det är hockey på tvn nästan varje torsdag & lördag & ibland även tisdagar 😏 

(Så sjuukt gott) 

Tjing sålänge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0