Brynäs, babysim & Svedbro. .

Nu har jag legat rejält på latsidan igen, iallafall här på bloggen..
Men massor av annat har jag hunnit gjort & hittat på 😊

Ska försöka sammanfatta lite kanske..
Hmm..

I slutet av januari lämnade vi vår prinsessa hos mormor & morfar för övernattning för första gången, det gick superbra. 
 Under tiden så var jag & min andra hälft nere i Gävle & bodde på hotell, såg hockey, åt otroligt god mat & drack (en hel del) 🙈
Huvudet var lite tungt dagen efter, men det är smällar man får ta när man är ute & slarvar 😂
Trodde jag skulle vakna hundra gånger & kolla efter Elise i panik, men jag vaknade bara 1-2 gånger lugnt 😃
Skönt & få göra något speciellt med sin älskling ❤️

Förutom det, så har jag hunnit vara en hel del hos min bror & svägerska i deras nya hus & hjälpt till & fixa i ordning 2 av deras sovrum. Blev rätt bra (tror jag) 😆
Är lite kass på & berömma mig själv & vara stolt (?) över det jag presterar.. 


Jo just ja, vi har ju även börjat på babysim på fredagarna. Har hittills varit dit 3 ggr & dottern verkligen älskar det! Våran lilla fisk ❤️
Massa kallsupar & plask!
-Tråkigt dock att det är på sjukhusbadet nu, för Iggesund ska renoveras. Vilket betyder att bara 1 förälder får vara i vattnet/barn också måste man bära denna otroligt snygga mössa☺️

De senaste dagarna har jag & Elise hängt väldigt mycket hos min svägerska & knattarna där. (Är så trist & vara bara hemma )..
Ines, 2 år, tror nog snart att jag, Elise & Tuff ska flytta in, så ofta som vi kommer dit 😘😂
Det blir massor med prat om livets stora & små bekymmer, blöjor, burkmat, tänder & spyor m.m.. 👍🏻  & hinkvis med kaffe, -livets dryck 👌🏻😄
Tur jag har en vän som dig, Nette ❤️


- småkusinerna 😍
Elise har fått 2 små-gaddar nere nu☺️

Nu ska jag chocka mig själv genom att försöka somna denna tid 😉
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0