Tvättmaskinsjävel & köttfärslimpa. .

Kampen mot tvättmaskins j*veln fortsatte idag, den rackarn vägrade tvätta klart programmet & det var litervis med vatten då jag öppnade den.. Så jag ringde tvättmaskins-doktorn (min pappa) 😁 Han har ju skruvat & bytt grejer på ett x antal maskiner. 
 Men han kunde inte komma förrän ikväll, & jag har ett tvätt-berg likt Mount Everest..

Såå, otålig som jag är så började jag pilla lite & kolla & vips så hade jag lyckats fått upp vredet som leder in till pumpen & den hade typ lossnat & där inne fanns de många 
go-saker som satt fast😱
Bland annat 2 plaststrippor (skyller på D & hans arb.byxor) massor av trådar som snurrat fast sig & ludd.

Men nu jädrans funkar den "som ny". Ha ha. 
Närå, men bättre att ha en gammal & fungerande, än ingen alls 🤗

Annars så har jag väl inte gjort så väldans mycket idag, åkte med den halvtvättade tvätten till päronen & sen skjutsade jag hem Emelie till Sundsvall. 
Sen gjorde D en jäkla god köttfärslimpa till middag, det är nått speciellt när karln i huset lagar mat 😍

Imorgon ska jag & E på BVC på föräldragrupp & sen mäta & väga. 
 Ska bli spännande & se hur mycket hon har växt. Hon har ju ätit lite dåligt de senaste 2 veckorna, så lite nojig är jag.. 💕

-Mitt blogg-sällskap, (på magen såhär på nattkvisten)😻

Tjing sålänge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0