Good feeling.


Dagarna rullar på i ett rasande tempo, jag älskar't :)
Allt på jobbet är roligt just nu, jag har ett bra tempo och gör många olika jobb hela tiden, det är skönt, med variaton!
Imorgon kväll ska jag på personalfest, ska bli riktigt skoj, sen kanske jag och E drar en utgång, om det är nå folk på stan :)
För övrigt så är hon min halvt "inneboende" och sover över här lite då och då, en himla skön känsla att få lite sällskap och en massa tjejsnack :D
 
Var i stallet tisdag-onsdag denna vecka, känner att det går framåt för mig och Athena, börjar lära känna varandra lite och det blir roligare och roligare för varje gång jag åker dit. Goaste pållehästen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0