Someone new. .

Idag efter jobbet har jag varit duktig och tvättat en hel hög med tvätt. Sen åkte jag till momma och hälsade på och blev bjuden på middag, kantarellstuvning bland annat, MUMS!
 
Känns som denna vecka kommer springa iväg, har så satans mycket att göra, både på jobbet och privat.
Men det är skönt, för då försvinner dagarna och snart (närmare bestämt 16 dagar) så åker jag till Kreta. :D
Längtar bara mer och mer för varje dag som går :)
 
En till sak, som de flesta tycker är drygt, är att hösten är här nu.
- Men jag älskar't. Lite små-kyligt på morgonen, luften är friskare, och det regnar lite då och då. Är så hiimla mysigt :)
Känns lite som att varje årstid är en "ny-start" något positivt :)
Förutom förkylningen som hoppade på mig i lördags, hoppas att den går över snart. Inge roligt att springa runt och snora, kallsvettas och tappa rösten lite då och då.. :/
 
Till helgen är det marknan. Men jag tror bestämt att jag ska strunta i den. Har ju sett allt år efter år, och det är ju i princip samma saker som säljs..
Så jag ska ta mig en hel-helg i stallet istället. Rida några långturer i skogen och bara mysa :)
                                 
     
Saknar dig gummsan <3                                                                                        
 
 




 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0