Blandade känslor. .

Natten har varit lugn & skön.
 sov inte lika oroligt som annars, då han tog en starkare smärtis till natten, vilket betyder att han inte vred & vände sig hela tiden i smärta, & iomed det så kunde jag sova, (jag är superlätt väckt)..

sover som en liten prinsessa om nätterna, fast jag är så fruktansvärt trött när hon vaknar mitt i natten & vill äta. Ibland kommer jag knappt ihåg att jag varit upp & värmt mat. 

Att vara småbarns förälder är både det underbaraste & det jobbigaste jag någonsin känt. 
När jag är så trött så ögonen blöder, när hon blir otröstlig, när jag gjort precis allt, och hon bör vara nöjd, men ikke.
När mitt tålamod tryter & jag skäms över att jag ibland känner "hejdå, nu drar jag"  & bara vill gå ut genom dörren & inte komma tillbaka..

Men det som "väger upp" är allt positivt som det innebär att vara småbarns förälder. Jag känner en så enorm kärlek & tacksamhet, kärlek till min dotter, min sambo & att vi har det så himla bra tillsammans. 
-När jag är så trött så det finns inte, tittar jag på & hon flinar & hela hon bubblar av lycka. Det finns inget bättre än det ❤️
-Ni är det bästa som hänt mig 💕


Idag har jag strukit & satt upp en del gardiner & tjuvstartat med adventspysslet. 
Bäst jag passar på medans sover & jag känner mig ganska pigg 😊


Nu ska vi strax börja med maten. 
Det blir lax i ugn (fiskad i Bergeforsen av Dmed Abbasås & potatispress. 

Tjing sålänge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0