Soff-häng & pizza. .

Som vanligt nu för tiden, så försov jag mig i morse. Men det blir ju lätt så när jag inte kan sova på nätterna när jag har så ont.. Det är tur att vår bebis sover som en stock iaf 👍🏻

 Idag var det alltså dags för min dejt med  ortopeden. (Jag kom preciis i tid)
Han kunde konstatera, (som jag redan gjort) att mitt knä-h*lvete är inflammerat & det knakar & brakar som bara tusan plus att det nog är nå skit som ligger & skaver & skapar smärta. 
Såå summan av kardemumman blev:
 -Ny sort smärtstillande, nytt knäskydd/stöd, magnetröntgen, & förmodligen en ny operation (artroskopi). 
-Jamenar, jag har ju redan massvis med ärr, så jag kan väl gott få några fler 🙈

Annars idag så har vi bara latat oss i soffan alla tre. Inte hänt något speciellt alls faktiskt..

Jo, just ja! 
Vi beställde pizza & det visade sig bli fel på beställningen, pizzerian hade blandat ihop fyllningen & satt salami på MIN pizza, usch så äckligt. 😳 Så han gjorde en ny åt mig, & det hela resulterade i att jag fick 3 pizzor med mig hem istället för 2 👍🏻

Ikväll har E smakat en Majskrok igen & det är en hit, förutom att den jäkeln tar ju slut så fort, och då blir man arg, jättearg 😂
Tuff fick också smaka, han tyckte dock att det var mäkta konstigt när den fastnade på tungan. 🐶 

(Skönaste sovplatsen) 


E somnade nyss så nu ska jag ta & värma lite glögg åt mig & D.
Så det blir glögg & pepparkakor med ädelost för hela slanten 🙂

Tjing sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0