Like seventeen. .

 
Det är dags att se framåt nu, våga planera framtiden,.
 
Jag trodde aldrig att det skulle gå att känna det jag känner nästan varje dag nu. -Lycka att finnas och tacksam för livet jag fått att leva ut.
Trodde inte att det var möjligt att vara ensam och lycklig.
Visst, en del dagar så går det ju lite neråt, men för det mesta så känner jag mig ganska glad och positiv :)
 
Denna helg spenderar jag med dunderförkylning, feber och urinvägsinfektion. Tröök!
 
Men...
Nästa helg kanske jag hittar på och dra en bra bit norrut, närmare bestämt Älvsbyn till Go-Hilda <3
Har inte bestämt mig än, men är sjukt sugen på att hälsa på henne och hitta på massa tok, like old times :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0