Its your life. .

Nöjd till 80% av tillvaron, = 5 dagar i veckan. Antar att jag inte bör klaga.
 Men jag vill så gärna få känna 100%. Och jag kämpar med det, varje helg. för det är dom dagarna som är värst, när alla har saker att göra, middagar m.m.
Tur att jag har min familj och mina vänner, som gör det hela lite lättare, och gör allt ljusare.
Och när det blir för jobbigt, finns ju alltid stallet och underbara Athena som man kan spendera massor med tid hos, känslan att flyga fram i galopp på en sandväg, den är OSLAGBAR! :')
 
Älskar mitt jobb, hur allt rullar på, tempot, och så mycket som jag får gjort! Är ärligt talat nästan stolt över mig själv.
Att jag tog klivet, att jag vågade. Hade jag vetat i förväg hur bra jag skulle må när det väl var klart och fått svar på mina funderingar som jag haft i ca 10 år. Då skulle jag tagit tag i det för länge sedan!
 
Är helt paff över mig själv, hur jag äntligen känner mig trygg i mig själv, och att vara själv och singel. Såå underbart!
Jag kan göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill, utan att behöva ta hänsyn till någon annan! :)
(Förutom mina fyrbenta bebisar då) :*
 
Veckan utomlands var helt underbar, så skönt att fått lite värme, var 38 grader som varmast :)
 
- we will never ever get back together.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0