Life is life. .

Känner mig så jävla tom, fast ändå inte.
Väntar på att något ska hända, men vet dock inte riktigt vad..
Livrädd att falla tillbaka, livrädd att fastna här..
Känns som att jag börjar söka mig tillbaka, fast jag vet att jag inte får göra det.,
Det är något visst med hösten, jag kan inte tänka klart. Vill bara att detta år ska ta slut snart, så jag kan börja om med nya krafter 2013.
För detta år har varit ett totalt kaos, och jag vet att jag kommer alltid att minnas det..
 
Känns som att alla runt om kring mig mår halvt dåligt, att alla kämpar med näsan över ytan för att åtminstone kunna andas. Men mer än så är det inte..
När blev vi så bekväma och bara accepterar läget, isf att göra nått åt det och sträva efter den totala lyckan?
 
Hmm..
Denna helg har jag inte gjort något vettigt alls, och tankarna har fått springa iväg, kanske lite för långt?
Längtar ständigt efter nått, måste bara komma på,, Vad?
 
Hoppas på en bättre dag i morgon, och att jobbet ska ta upp mina tankar lite mer, för att sitta och fundera så hjärnan brinner, är nog inte så nyttigt som det känns..
 
Ars Amandi. <3
Kommer aldrig glömma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0