Sömnig för det mesta. .

Imorse vaknade jag alldeles precis i sista stund. 
Det kändes som att ögonen inte ville öppna sig för jag var så trött 😕 
Men Elise sover ju så himla bra på nätterna & det är väldigt skönt 😊

E & jag skulle åka till Bergsjö på BVC för att gå på föräldragrupp. 
 Vi kom några minuter försent, men det var ingen fara!
Sen vägde & mätte vi när vi ändå var där. 
Hon väger 8,3 kg & är 68,5 cm lång ☺️
 Stor-tjejen vår, som blir 5 månader i morgon 💕

Så på fredag är det dags för 5-mån vaccinering, usch vad jag gruvar mig.😕 Det är så jobbigt & hemskt när det gör ont på de små liven 😔 


-Glad tjej i morse 😍

Ikväll har jag även hunnit med en sväng till Älgered & hämtat en sängstomme som var till bortskänkes. Så nu har jag skruvat ihop den.
Perfekt när vi får besök som vill sova över & på torsdag kommer Elises farfar hit & sover över ☺️

Jag har även målat naglarna ikväll & spillt nagellack typ över hela händerna.. Suck!
Men de blev ganska bra tillslut 👍🏻


Tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0