Vilken natt. .

Elise somnade som en stock kl 20. Sov till 02.
Åt 180 ml & var nöjd. Hon somnade typ om, fast vaknade efter nån minut, så höll vi på i 1 timme.

Tar upp henne & lägger henne med mig. Märker att hon är väldigt varm & snorig (var hon sen innan). Ger henne alvedon flytande, sakta.
Hon börjar hosta rejält, också låter de som hon nästan kvävs, så jag lägger henne på sidan & hon spyr ur sig ganska mkt .

Tar upp henne i famnen & då bokstavligt talat Spruutade de spya över hela henne, mig & golvet.
Tacka gudarna för våtservetter eftersom det inte fanns nå vatten! 🤗

Fortfarande het som en ugn, & all alvedon kom ju upp, så jag går & hämtar en Supp. 
Hon verkar må bättre efter ca 40 min  & somnar brevid mig.
Äntligen tänkte jag!
 Men, sen vaknade hon ganska het & grinade Varje timme tills nu. 
Mamman är död 😮
De positiva är ju att vi har vatten nu iallafall 👍🏻
Hoppas på en bra dag trots denna skit-natt 💕
Finaste Tuffe-puffen 😘

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0