Long time no see. .

 
Har klurat ett tag nu, om jag skulle ta och börja kludda lite på min blogg igen. 

Har bestämt att det blir nog så 😊

 Det har hänt så otroligt mycket sedan jag sist skrev ett inlägg. Kan det ha varit lite mer än ett år sedan?

Jag har hunnit med en graviditet, som var ganska tuff. Mådde dåligt och kräktes dagligen i de ca 17 första veckorna. Att fasa ut min add-medicin till den absolut minsta dos, var väldigt tufft. Men sen rullade det på, jag jobbade på så gott det gick men de sista 3 månaderna av graviditeten så gick jag hem på graviditetspenning, (då var man smidig som en flodhäst och såg ut som ett Mumintroll) 😳

Efter nio månaders låång väntan, 11 dagar över tiden och 37 timmars förlossning som slutade med snitt, så kom våran älskade prinsessa ut den 2 juli ❤️

Lilla Elise, världens finaste och snällaste dotter 💝

För 2 veckor sedan hade vi dop för henne och det var så fint och hon var tyst under akten och på otroligt bra humör under fikat 😘

 

Vi har även mist 2 av våra käraste fyrbenta vänner i vintras/våras.. 😔

Våra  "Mollar". Evigt saknade 💕

I somras flyttade lilla yrvädret Zigge in. Så nu har vi 3 busiga kattor, Zaga, Zelda, Zigge, och såklart Tuff, vår vovve ☺️

Nu ska jag strax gå och ta upp Elise som ligger ute i vagnen och sover, men vaknar nog snart.

Tjing sålänge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0