Oinspirerad. .

Denna dag var så seg, grå & lite smått tråkig.. Jag har känt mig omotiverad & allmänt lat.
Så iställetför att fortsätta hänga i soffan, så tog vi en tur till Sundsvall för att handla lite på kvantum & hämta bästaste Emelie, Elises gudmor 😊

Så när vi kom hem gjorde vi tacos & blev proppmätta.
Sen rev jag fram snabeldraken & skurmoppen & började städa i sovrummet iallafall, sen ville lillan sova för natten ganska tidigt så jag får fortsätta städa i morgon.

Märkte ikväll att vår tvättmaskin förmodligen gått i strejk & var typ helt död ett tag, men efter ett argt mordhot så hoppade den igång igen 😁 

Just nu sitter vi & sörplar glögg & äter peppisar & kollar på en ny svensk serie, "Gåsmamman", den verkar hittills helt okej. 


Ska snart bädda ut extra sängen åt Emelie & sen gå & sova, hoppas att jag kan få sova riktigt bra i natt. Jävla värk 😕


-Min solstråle i livet ❤️

Tjing! 


Kommentarer
Postat av: Snôppen

Jasså, ska Elise få sova på extra sängen inatt? ;)

2015-11-29 @ 22:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0