R.i.p vår bästaste micro. .

Natten som var vaknade jag som vanligt av att E ville ha mat & ett blöjbyte, så jag släpar mig ut i köket likt en zombie & börjar värma vattnet i flaskan som jag alltid mäter upp innan jag går & sussar. Iallafall när några sekunder gått, (känns ibland som en hel evighet) så säger micron typ "poff" också vart den helt strömlös & svart.. 
Jahapp, får väl kolla propparna tänkte jag, så in i sovrummet med ficklampa för att konstatera att ingen propp gått, på med jackan & ut i alla dessa minusgrader & kolla skåpet ute, Nähä, alla hela där också.. 

Efter en stunds kliande i huvudet så kollade jag om ugnen fungerade, vilket den gjorde, & eftersom dessa 2 saker har samma eluttag så inser jag (numer ganska klarvaken) att micron dött. *suck*
-Tur att man har en spis & vattenbad till nappflaskorna..

Mina svärföräldrar har alltid levt utan micro & efter en halv förmiddag så funderade jag, -hur i hela h*vete klarar man av att leva utan micro?! 🙄
Jag insåg att detta är då inget för mig, så jag brände upp till birsta & införskaffade mig en ny rackare. Hoppas den håller nu! 😃 



Förutom min micro-kris, så har vi hunnit med ett besök till doktorn för min älskade har fruktansvärt ont i ryggen & blev sjukskriven ytterligare ett tag. Stackars 😔❤️
E var hos mormor & morfar undertiden & det gick superbra, det är första gången vi lämnat henne 😊

Nu ska jag sluta mina blå/grå/gröna & försöka sova lite innan lillepluttis väcker mig 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0